Service

Din Toyota trenger regelmessig service i form av periodisk vedlikehold. Dette vil vi hjelpe og veilede deg med når du har behov for det. Avhengig av kjørestil og kjøreforhold skal dette gjøres en gang i året.

Benytter du Toyota Originalservice hos en av Toyota sine avdelinger er du og bilen din i de beste hender, noe som gir deg som Toyota-eier trygghet frem til neste service/vedlikehold. Vi sørger for at bilen din skal fungere som den skal - at programvaren i bilen din er oppdatert gjennom Toyota Helsesjekk eller Toyota Hybrid Helsesjekk, alt for at det skal bli enklere for deg som Toyota-kunde.

Steinsprut

Vi har lang erfaring på bilglass og tilbyr reparasjon av frontruter som er skadet av steinsprut. I mange tilfeller kan skaden utbedres på få minutter, men det er viktig at man kontakter verkstedet så fort som mulig. En skadet frontrute er ømfintlig for temperatursvingninger og kan skades ytterligere.

Aluminiumsfelger

Ditt valg av Toyota aluminiumsfelger gir deg din personlige signatur. Toyota aluminiumsfelger forteller mye om hvordan du ønsker å uttrykke deg. Med et generøst utvalg i ulike design som strekker seg fra tøft sportspreg til urban eleganse, har du svært mange muligheter til å uttrykke din personlighet og finne et design som passer din smak. 

Smart Repair

Små skader, bulker, merker og riper på bilen er ikke bare stygt, det kan også forårsake rust. Vi kan fikse det på en rask og rimelig måte. Har du en liten ripe eller skade? Ta kontakt med oss så går vi over bilen og identifiserer skaden som kan repareres med Toyota Smart Repair.

TSM er Toyota Service Management

Når bilen din får service hos et TSM-sertifisert Toyota-verksted, får du gleden av verdens mest effektive produksjonssystem (TPS). Hos Toyota er vi verdensberømte for Toyota Production System (TPS) også kalt Lean. TPS går kort fortalt ut på å produsere det som kunden ønsker på den raskeste og mest effektive måten med kunden i fokus. TPS omfatter hele virksomheten og dens samarbeidspartnere. Det unike ved TPS er at medarbeiderne har en helt sentral rolle. TPS tar utgangspunkt i den enkelte medarbeiders kunnskap om de enkelte arbeidsoppgaver. Medarbeiderne er med på å bestemme hvordan arbeidsoppgavene evt. kan endres og utføres bedre. Det er medarbeidernes motivasjon og engasjement for å gjøre tingene enda bedre, som er drivkraften i TPS.

Gjør det selv

Tar du årlig service hos oss er din Toyota i trygge hender. Det kan allikevel i mellomtiden være nødvendig å etterfylle olje, benytte dekk-reparasjonssett, montere lasteholder og ski/snøbrettholder. Vi viser deg via filmene nedenfor hvordan du enkelt kan gjøre dette selv.